Am adunat aici cele mai interesante (după părerea mea) postări de pe blogurile
vizitate de mine...
Sper să vă placă şi vouă...

Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 martie 2012

Ce gand iti tremura pe buze ?

De ce ma tii ? De ce ma scapi ?I 


Ca pe-un carbune incins in gheata dinadins ?
06:37
Ce gand iti tremura pe buze ?
Soarele rasarise deja. Stateam singura pe un acoperis si fumam a nu stiu cata tigara, gandindu-ma ca singurul lucru durabil era pamantul, in rest iubirea-i un lucru efemer, prieteniile se sfarama, oamenii pier, sentimentele dispar, pana si Zeii mor ! Vedeam mii de forme in acel fum ce se risipea, simteam izul toxic al suferintei si ... si lasam totul in urma, cersind fericirea.

07:00
Ce gand iti tremura pe buze ?
Era o dimineata frumoasa. M-am asezat la o masa rotunda, rasfoind o revista pe care o citisem de mii de ori, era de acum doi ani. Dadeam pagina, dupa pagina, dar fara a prezenta vreun interes fata de ea, incercand sa-mi aleg gandurile. Atunci veni Dragostea si se aseza langa mine. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-ai spune ? Eu i-as spune : Cum ti-a placut ultima data cand te-am calcat in picioare ?

09:38
Ce gand iti tremura pe buze ?
M-am ridicat. Statusem prea mult de vorba la acea masa. O discutie intre Dragoste si Nimeni ... Dragostea Nimanui ? Nu aveam de gand sa ma mai gandesc la asta. Nu, nu acum.
M-am indepartat cu pasi marunti, simtind podeaua cum scartaia, dar nu auzeam decat raspunsul primit : Stii ..."Omul e singurul animal care-şi poate rata viaţa."
Urechiile imi bubuiau si simteam cum incet, incet, imi pierdeam cunostiinta. Dar nu era tragic, doar eram Nimeni.

17 : 22
Ce gand iti tremura pe buze ?
Acum imi aminteam. Genunchii imi atinsesera pamantul si podeaua a scartait, capul mi se agancise in piept, mainile cazusera fara vlaga, iar ochii pierdeau toate imaginile din fata cortinei, ma pierdeau, ma pierdusem. 
Nu stiam cine ma ridicase sau cum o facuse, dar acum nu era decat Nimeni in camera. Stateam intinsa pe patul stramt si priveam tavanul gol. Nu auzeam, nu vedeam, nu simteam, doar priveam. Priveam si nu vedeam ce privesc. 

18:00
Ce gand iti tremura pe buze ?
Acea scoala. Acolo ne vedeam mereu. Pe o banca uitata de lume ma asteptai, ,mereu. Mie dor sa stric magia intrebandu-te la ce te gandesti. Mi-e dor sa nu-mi raspunzi niciodata. Mi-e dor sa nu vorbim ore in sir. Mi-e dor sa te vad. Mi-e dor sa ma pui sa rostesc de trei ori "Mi-e dor" doar ca tu sa o auzi. Mi-e dor sa-mi spui "Te iubesc", desi nu mi-ai spus-o niciodata. Mi-e dor sa-mi fie dor.
- Ce gand iti tremura pe buze ?
- Nici unul.
"Prostule, eu tin la tine !"
Atunci imi amintesc de mine si intreb :
- La cine te gandesti ?
- La nimeni.
- La Nimeni ?!? 
Zambesc laconic si te sarut dulce pentru ca stiu ca tu chiar te gandesti la Nimeni.


P.S. "O sa ramana amintiri blocate in ochii nostri goi, ca se-nvarte ceasul si nimeni nu-l va da inapoi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu