Am adunat aici cele mai interesante (după părerea mea) postări de pe blogurile
vizitate de mine...
Sper să vă placă şi vouă...

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 martie 2012

Sînt zile...

Sunt zile în care dispar,
  în realitatea de vis creată de mine,
  simt că trăiesc, nu , nu nimic
  coşmaruri, nici griji, nici probleme.
Sînt zile în care simt
   ...că trăiesc în zadar,
   că ocup locul altcuiva pe această imensă lume.
  Doar conştiinţa îmi spune să mai rezist,
   vor fi zile bune şi pentru mine.
Sunt zile în care mă pierd,
  copleşită de suferinţă, plîng singură-n casă.
Sunt zile în care cerul cade peste mine
    iar eu nu mai văd orizontul de atîta mîhnire.
Sunt zile în care respir,
   respir să trăiesc, nu vreau nimic
   doar aer să nu mor.
Sunt zile în care nu sînt,
   cad frîntă pe asfalt,
   şi nu mă pot ridica.
Sunt zile în care zbor
    pe undeva prin cer
  şi nimeni nu mă poate trage înapoi,
  penrtu că visez naivă ca un copil.
Sînt zile în care regret
   ce-am făcut, ce-am iubit
   în care mă cert pe mine.
Sînt zile în care mor
    şi nimeni nu mă poate învia
    doar atunci nu vorbesc, nu gîndesc, nu ştiu nimic.
Atunci îmi îmiplinesc visul să regizez propriul film "Viaţa".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu