Am adunat aici cele mai interesante (după părerea mea) postări de pe blogurile
vizitate de mine...
Sper să vă placă şi vouă...

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 26 octombrie 2012

Pe pagina alba cuvintele pasesc...

      Am sa las cuvintele sa alerge libere. Pe pagina alba, in tacere imi astern din nou gandurile.Cuvintele fug repede iar eu incerc sa tin pasul cu ele.Ele ma indeamna sa rostesc cat sunt de fericita si cat de minunata a fost ziua de astazi, dar inima imi spune sa spun ca fericirea mea se datoreaza Regelui meu, Isus Hristos care inca locuieste in inima mea si imi da pace!
      
     Hmm, eu le-as asculta pe amandoua, dar nu e timp sa descriu tot ceea ce simt acum si poate nici nu ar trebui sa o fac aici, insa vreau sa va spun ca doar Dumnezeu este acela care ne poate da fericire deplina si pace in inima.Doar Dumnezeu este acela care poate mangaia durerea mai bine ca oricine si poate sa puna balsam si sa lege ranile mai frumos si mai bine decat orice medic.

      Sper ca intr-o zi voi deveni si eu medic, asa cum imi doresc, si mai sper ca eu nu ma voi baza pe stiinta mea ci pe Dumnezeu, iar atunci cand nu voi mai sti ce sa le fac pacientilor mei sa am curajul si bucuria de a le spune: -eu, nu mai pot face nimic pentru voi, dar Dumnezeu poate, pentru ca EL este medicul suprem care vindeca orice rana, orice boala , rostind fie si numai un singur cuvant!Slava Lui!

      Ce frumos este sa stii ca Cineva sus in cer te iubeste, se gandeste la tine mereu si poate vindeca orice boala.Cat de minunat este Tatal nostru, Dumnezeul nostru, Regele nostru.My God! :)


Postat de: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu