Am adunat aici cele mai interesante (după părerea mea) postări de pe blogurile
vizitate de mine...
Sper să vă placă şi vouă...

Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 februarie 2012

Melodia vietii...

Un cantec de inger in surdina...o voce blanda si calda rasuna in camera.Degete subtiri apasa pe clapele pianului vechi.O melodie ce imi atinge inima,ce ma emotioneaza,ce imi rasuna in minte,ca un ecou disperat de dor,de durere.O melodie tainica inabusita in amintiri pline de emotii,lacrimi si regrete.Melodia ce mi-a schimbat viata.Interpreta a schimbat ritmul melodiei.Inainte era o melodie cristalina,dulce si luminoasa,ce fremata de dragoste,bucurie si pace sufleteasca.Acum e intunecata,sumbra,trista si amara.Acum nu mai e ca inainte.Trecutul nu se intoarce inapoi,iar prezentul e dureros.Timpul neiertator se scurge,totul trece,amintirile raman.Le pastrez si acum intr-o melodie,o melodie interpretata de o fiinta careia destinul i-a jucat feste.Acum cantecele ei nu mai transmit sentimente calde,ci doar durere,dezamagire,regret,dor si lacrimi.Realitatea este dura,produce rani ale sufletului ce cu greu se mai vindeca.Doar timpul le mai poate inchide...uneori.Dar de cele mai multe ori cicatricea ramane.Viata isi urmeaza cursul,indiferent de sentimente,de dorinte,de circumstante.Destinul imi joaca feste.Ma conduce ca pe o marioneta.Clapele continua sa produca sunete infundate,innabusite de durere.Timpul trece,amintirile raman.
P.S.Sunt marioneta propriului destin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu