Am adunat aici cele mai interesante (după părerea mea) postări de pe blogurile
vizitate de mine...
Sper să vă placă şi vouă...

Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 februarie 2012

oglinda...


– Azi cand te`ai uitat in oglinda ce ai vazut?
– Pe mine!
– Nu... eu chiar vorbesc serios, ce ai vazut?
– Esti tampit? Pe mine! Eram eu, asa cum ma sti, asa cum ma vezi.
– Dar eu nu te vad, eu nu te mai stiu...
– Nu-mi place cand vorbesti asa cu mine, nu te inteleg.
– E vina ta!
– A mea!? Ca nu te inteleg?
– A ta, ca tu m-ai facut sa fiu asa.
– Nu! Tu te-ai facut singur asa, tu traiesti asa cum vrei tu, nu cum vreau eu... eu nu te vreau asa, nici macar tu nu te vrei asa...
 Tu nu ma vrei asa, tu nu mai facut asa? Si atunci de ce eu cand ma uit in glinda te vad pe tine? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu