Am adunat aici cele mai interesante (după părerea mea) postări de pe blogurile
vizitate de mine...
Sper să vă placă şi vouă...

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 februarie 2012

...un vis ratacit...


       ...frunze plutesc în aer… vântul îmi dezmiardă părul… un parfum discret mă învăluie… mă întorc de jur împrejur… privesc şi mă gândesc că nu e posibil… nu ai cum să fii aici… şi-mi continui drumul…
       Nori pufoşi au cuprins cerul… soarele se chinuie să mâzgălească  un apus de toamnă… nu e nici noapte, nici zi… din nou un parfum îmi gâdilă nările… mă opresc… închid ochii şi aştept… zgomotul obişnuit d oraş: …ambulanţe, maşini, tramvaie… toate se chinuie să izbutească în trafic… se mai aude ceva… un sunet neclar… de chitară… mai îndepărtat se aude un acordeon… o romanţă de toamnă răsună în parc…
       …Deschid ochii… parcul gol… nici chitara, nici acordeonul nu-şi mai fac simţite prezenţa… închid din nou ochii, iar romanţa îşi reia cursul normal, de parcă nici n-ar fi încetat… două mâini mă cuprind şi o atingere suavă de buze îmi gâdilă gâtul… mi-e frică să mă mişc… dacă dispare?... din nou parfumul… miroase a stejar, a toamnă, a ploaie… sărutări micuţe îmi mângâie ochii, nasul, obrajii… încet, încet… până mă simt prinsă într-o îmbrăţişare de dor… mi-e atât de bine… întind mâinile.. vreau să ating, să simt ce mi se întâmplă… deschid uşor ochii… parcul este gol, nici chitară, nici acordeonul… nici soare, nici nori… este doar noapte… şi-mi continui drumul…


Olguta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu